~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Gerty - 14 april 2009 16:53

Hej på er allehop nu är jag tillbaka igen. Nu trodde ni allt att jag hade köpt en häst, och var ute på prärien och red, jag och hästen och en solnedgång, ja herre gud det hade nog varit värre än en resa till blåkulla. På torsdag förmidda skulle jag sätta mig och skriva ett inlägg och blogga runt och önska glad påsk, då kom jag inte ut på nätet, ja ja det är väl något tillfälligt fel så jag pysslade med annat, när det gått en timme eller två så tänkte jag det har inte ringt idag, lyfte luren helt död, hämtade mobilen inga pengar på kortet, jaha då får jag gå till grannen och fråga om jag får låna telefonen, så jag kunde ringa Janne för han var inte hemma så att han kunde ringa och felanmäla, jag pratade på samtidigt som jag slog numret, men herre gud eran telefon är ju också död. Så vi var många som har varit utan tele, jag tycker att det är dålig stil det är en service vi betalar för då får dom banne mig jobba på helgerna också, så när vi felanmälde fick vi till svar att den 16 skulle det vara lagat. Men jag har ringt varje dag och terrat dom, jag tänkte att dom tröttnar väl på kärringen och sätter fart.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards