~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under mars 2009

Av Gerty - 3 mars 2009 14:33

Idag har det regnat hela dagen, så då passade jag på att baka lite. Så det blev 2 kanelimpor, 1vetekaka med äppelfyllning och 3 mormorslimpor. Så nu har snålvattnet runnit på hundarna dom har väntat på att brödet skulle kallna, så nu har dom fått varsin smörgås med en stor klick smör på, så nu är alla nöjda och glada

Av Gerty - 2 mars 2009 09:50

I går skickade jag ett mail till Ruth, det var en bild på 2 hundar och undrade om hon kunde beskära bilden så att det bara blev en hund, hon brukar hjälpa mig när jag inte kan. Jag skrev så, kan du beskära bilden så att det bara blir bernen kvar, efter en stund kollade jag om jag fått något mail, ja då 2 st hade jag fått så tittade jag på dom här mailen och då tänkte jag vad håller hon på med och vad menar hon. Ruth hade också blivit lite konfunderad på min begäran och undrade vad jag höll på med, men hon får väl som hon vill så hon skickade bilderna till mig. Det var bara så att  när hon läste vad jag skrivit hade hon väl för bråttom så istället för att läsa berner läste hon benen. Så jag ringde upp henne och frågade varför hon skickat mig sådana konstiga bilder, vadå du ville ju ha bilder på benen stod det i mailet, nej sa jag det stod att jag ville ha bilden på bernen, ja så tokigt det kan bli, men vi fick oss ett gott skratt vill jag låva, så här får ni se resultatet

Av Gerty - 1 mars 2009 16:54

Nu skall jag berätta något för er, nu har både jag och Nelly tjocka magar, min är ju ett bestånde fenomen, men på Nelly ser det allt ut att vara några små bebisar i. Så om 2 veckor och allt går vägen skall vi ha smått i huset. Så håll nu tummarna. 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards