~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under mars 2009

Av Gerty - 13 mars 2009 14:34

Nu är det över det blev 3 hanar och 3 tikar mor och barn mår bra

Av Gerty - 12 mars 2009 10:58

I dag blir det ett par bilder på Jacki hon är lite över 7mån nu

Av Gerty - 10 mars 2009 15:29

Nu är förlossningsbänken färdig, och Nelly har testat valplådan den var okej, så nu myser vi mest och bara väntar.

Av Gerty - 9 mars 2009 19:54

Nu börjar det att dra ihop sig till valpning det skall ju bli till helgen, men nu har jag och Nelly installerats oss på förlossningsrumet, vi brukar flytta in där ca en vecka innan valpning. Så nu har vi laddat upp med talböcker, mycke garn och nya mönster och så är det bara till att vänta. Så idag har Jacki fått flyttat på sig och går ihop med dom andra hundarna, hon har ju gått så mycke med mig, hon är otroligt bortskämd den lilla damen, så idag har jag allt fått klippt navelsträngen, då blödde det allt lite i hjärtat. Ja ja jag är ju lite knäpp vi är ju i samma hus så jag behöver ju inte oja mig så mycke. Men den lilla Jacki är allt mitt stjärnöga. Men nu skall vi snart få glädjas av nya små underverk 

Av Gerty - 8 mars 2009 09:48

Nu är det en vecka kvar. Nelly har varit med pojkarna i hagen, nu har något som sparkar magen. Det är inga bra kort men det är så att ni kan se att det finns en liten mage

Av Gerty - 6 mars 2009 13:10

Här kommer ett litet tips, när man planterar i små krukor, skott och kaktusar så kan det vara svårt att vattna det vill gärna rinna över och det blir söligt och dant, då kan man ta en sprutbehållare fylla den med vatten, trycka ner den i jorden och tömma den, allt vattnet hamnar i jorden och inget söl på utsidan

Av Gerty - 5 mars 2009 16:57

I dag har våra 3 döttrar varit hemma, så vi har varit och shopat lite och fikat förstås. Så idag har det varit mycke skratt och flams det blir det alltid när vi träffas, vi var på loppis så klart då hittade jag denna prylen den tyckte jag var fin så nu har jag planterat kaktusar i den

Av Gerty - 4 mars 2009 16:32

I natt har det varit oroligt här hos mig, jag fick oväntat besök i natt, det var medresenärskan som kom på besök inte en gång utan flera gånger, varje gång vi skulle äta kom hon farande in igenom dörren. Så hade hon en lång stör med sig jag vet inte om det var Renate hon hade med sig, hon tyckte väl att det behövdes städas. Men snälla resenäeskan du är varmt välkommen men då hällst idagsljus, men ring innan så slänger jag in en kaka i ugnen så vi kan gotta oss

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards