~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Gerty - 21 mars 2009 11:35

Så här glad var jag igår när jag fick följa med matte alldeles ensam, tänk er bara jag och matte. Nu skall jag berätta vad som hänt här, jo för 14 dagar sedan sa matte till mig att nu får du vara med dom andra hundarna hela tiden, för Nelly skulle flytta in i mitt rum. Det var ju jätte kul att va med dom andra hundarna, men tänk så mysigt jag och matte haft det i det rummet lyssnar på talböcker, karlavangnen och dansmusik. Men det är ju matte som bestämmer, men det är jätte bra att vara tillsammans med Alice och Ebba dom är mina halvsystrar. En vecka efter Nelly hade flyttat in i mitt rum hände det något det var mitt i natten, då pep det där inne då hade det kommit några svarta kryp, ja svarta och svarta dom har något vitt i huvudet, som dom kallar bläs, och kan ni tänka er dom är 6st, ja bara dom inte får för sig att behålla en sådan här hemma också, då får jag ju inte vara lilltösen längre. Detta var en liten rapport från Jacki

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards