~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Gerty - 1 februari 2009 12:06

Hej på er mattes bloggvänner, äntligen har jag fått låna datan en stund, ja det är jag Budda som skriver idag. Idag fyller jag  8 år, jag har varit lite kraslig men är bra nu, det blir ju så när man börjar att bli gammal, så kan man ju få ont lite här och där. Matte blev så orolig och ledsen när hon så att jag inte mådde bra, men matte kan hon, så hon ringde till vetrinären och fick tabletter dom var jätte goda, så bäddade hon på golvet med tjocka täcken och satte på ett extra element, så det blev varmt för mina ben för jag hade fått en hälta, och så fick jag inte var ute så länge för det var kallt. Jag kunde inte vara tillsammans med tjejerna för dom löpte, så jag hade eget rum. Jag är ju inte så mycke för det där med blommor och bin, men dom här ungdomarna som löpte nu var några riktigt lösaktiga damer, stod där och himlade med ögonen då är det inte lätt, men nu är dom färdiga så nu skall jag vila upp mig. Igår fick vi tårta vi firade igår för Linus är här och han fyller 9år idag. Nä nu får jag sluta matte står här ock hänger och undrar om jag inte är färdig snart. Bara en sak till vet ni vad matte kallar mig, MIN STORA BEBIS, jag en kille på 8 år och 58kg, ja hon är som hon är men hon är min Matte

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards