~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Badmössor

Av Gerty - 22 januari 2009 11:54

Jag måste bara få visa mina fina plastöverdrag som jag har till matrester, dom är i plast och med gummiband runt om, så jag kan trä dom över skålar och talrikar, när jag har använt dom lägger jag dom i lite vatten med diskmedel i och hänger dom på tork.Det var 24 st i en förpackning och kostade 49kr. Dom är toppen och dom ser ut som badmössor där av rubriken

 
 
Ingen bild

märit sandberg

22 januari 2009 15:41

hej! ja de var ju fiffigt de har jag inte sett förut.Hoppas allt är bra med er.Ska gå upp till Vanja sen ,hon hälsar så gott till dej.Vi pratade om dej igår, oj oj va vi skrattade åt gamla minnen. Ha de.kram

 
Medresenärskan

Medresenärskan

22 januari 2009 17:02

Men kära du, vad hars du fått tag på såna fiffiga "badmössor" eller matrestsmössor?? Vad fina de var.
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 januari 2009 17:21

Vilka fiffiga saker och fina var dom oxå.Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

22 januari 2009 19:18

Dom var ju riktigt bra, kan man fråga var man hittar sådana?!
Att slippa gladpapp vore ju kalas

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 januari 2009 22:38

Ja skall man hitta ovanliga saker så skall man ta kontakt med dig, för du hittar det mest otroliga när du shoppar hej villt. Smarta mössor, riktigt praktiska för detta ändamål. Vad kommer det för nya idéer framöver tro :-) man kan förvänta sig både det ena och det andra, hjärnan sprudlar av fantasier hehehe

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 januari 2009 11:21

Det var fiffigt som tusan det där!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

23 januari 2009 18:08

Va fiffigt det med! Såna badmössor har jag men aldrig har jag kommit på att använda dem som mat-täckare. Bra idé, tack för dn:)

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

24 januari 2009 00:34

Bra tips, de skulle jag behöva när flugorna kommer fram igen. För nätparaply mm fungerar inte så bra alla gånger. Var har du köpt dessa smarta badmössor?
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards