~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Tredje Advent

Av Gerty - 14 december 2008 17:22

Den här hälsningen fick jag av Ruth idag, gott att höra att dom kommit fram och att resan gick bra, lyckliga hon som fick åka till snön och kylan det gillar hon. Nu har Emil åkt hem, så nu är det tyst i stugan, men det varar inte så länge för han kommer på fredag, då börjar jullovet han stannar till julafton för då åker vi hem till dom en stund på förmidagen. I kväll blir det Bingo vann 100kr förra veckan, får se om det blir någon vinst i kväll, tänk om det blir en hundralapp i dag också, 2 hundra som jag inte räknat med, det blir problem vad jag skall investera dom i.

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

14 december 2008 18:02

Jaa, jag är rädd om de gamla korten ska du veta för jag har inte så många ... men de jag har ät guld värd. Oj,oj ... va synd om er att ni miste era kort. Vilken hemsk upplevelse.

Jasså du skall få tillbaka lille Emil på fredag. Vad roligt. Efterrätten !!! det guldkantade i livet.
Ha det gott!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

14 december 2008 19:14

Håller tummarna för att det blir lite mer än en hundring denna gång!
Lycka Till!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

14 december 2008 19:23

Lycka till på Bingo i kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

14 december 2008 19:48

Angående din kommentar i min blogg idag; det måste var för 21 år sedan ni var hemma och tittade på min första Berner kull. Då var Martin sju år gammal.Herrejesses vad tiden gå fort!
Sänder en varm, go kram till dig!!!!!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 december 2008 20:02

Ruth har som vanligt lyckats få till en vacker bild.
Jag hoppas du fick en högre vinst denna gång. Men en hundring är ju inte helt fel det heller.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Annelie

Annelie

15 december 2008 09:58

Jag hoppas att det gick bra på bingon!!
Jag blir inte förvånad att ruth har gjort den fina bilden. Hon lyckas med det mesta inom data har jag förstått.

Va roligt att du har lite planer. Jag kommer att ha lite koll på dig *ler*.
Ha det gott

http://www.vitaalvan.se

 
Carina

Carina

15 december 2008 23:58

Mycket snyggt kort... som vanligt när det är Ruth dom har gjort det.

Kram Carina

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards