~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Gerty - 3 december 2008 10:28

Jag måste få vissa mina fina lampor som jag är så stolt över att äga, den översta har jag fått av mamma för 30 år sedan. Den andra fick jag se på Returvaruhuset för 2 år sedan, när jag fick se den tänkte jag att den vill jag ha, men eftersom det var en taklampa så viste jag inte var jag skulle ha den, och hur jag än tänkte kom jag inte på någon plats där den skulle passa, så jag fick åka hem utan lampa. Men när jag kom hem och gick in i rummet, så sa jag vad dumm jag är den skulle ju passa här, då var det 20 min innan dom stängde och det är den tiden det tar att åka dit. Janne sa jag åker jag tror att han körde på två hjul, och komm dit 1min innan dom skulle stänga och lampan var kvar, så nu hänger den här och pryder sin plats 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards