~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Torsdag

Av Gerty - 27 november 2008 11:08

Igår hade jag inte så mycke tid vid datorn, fick ett bakanfall bakade 70 lussekatter 120 kanelbullar och det tog ju sin lilla tid.Sedan skulle det ju göras middag det blev pot, brunabönor och korv. Sedan skulle jag en snabbis till Hollywood, och så var det det dax  för mat och pisseronda med Jacki, och så fick jag ett mönster i huvudet på pulsvärmare då fick jag sätta mig och börja med det medan jag komm ihåg det. Så hade jag ju träff kl 9 med dräggelpär. Imorgon skulle jag träffa Christer S men det blev ju inställt, men fick ett mail ifrån han och han vill så gärna att vi skulle träffas i januari, så får det bli. Så hela dagen flöt på i rasande fart, helt plöstligt var kl kvart i ett, då var det dax att krypa till sängs, satte på en cd med Christer och somnade sött till hans underbara röst.

 
 
Yvonne R

Yvonne R

27 november 2008 16:58

Vilket jätte bak, doften måste ha spridit sig över hela ert område, kan säga att jag blir sugen!
Hoppas du inte drägglade för mycket igår...tänk på maken:=)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

27 november 2008 17:18

Oj, vad flitig du har varit som bakat så mycket.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ruth avundas ditt bak (inte rumpan)

Ruth avundas ditt bak (inte rumpan)

27 november 2008 18:17

I dag har du verkligen varit duktig, blev det med saffrna i Lussebullarna och med pärlsocker på ?
Vad är det för ett mönster du fick i huvudet nu då ? Synd att Julkonserten med Christer blev inställd, det kom nog en tår i ögonvrån då :( Att somna till Christers ljuva stämma fick bli plåster på såret.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

28 november 2008 00:16

Vilken dag, det var en hel del som blev gjort hos dig. Du missade Christer, men du hade ju en fin stund med dräggelpär istället.
Och den som spar han har.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards