~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Gerty - 14 november 2008 11:40

Idag är det ett riktigt skit väder, det regnar ifrån 2 håll och blåser så man får hålla hårt i hatten. Jag och hundarna hade varit ute så vi var genom blöta, så det var bara fram med handukar och torka, på med kaffepetter och få något varmt i sig. Dom stora hundarna bäddade ner sig i sina sängar, och jag tog min stickepåse och skulle mysa till det och lyssna på radion, dom skulle prata om dansband. I valperumet har jag en gammal go fotölj som jag brukar sitta i när jag handarbetar, och Jacki var med mig där sprang och lekte med sina leksaker. På radion interjuvade sångarna i dansbanden det är dansbandsgala i Göteborg i helgen, skulle gärna varit där, men hade ingen hundvakt. Dom pratade med Olle J i Lasse Stefanz så jag var helt uppe i detta samtal, efteråt spelade dom en låt. Ja vad hände då, radion har jag ovanför sängen, Jacki sätter sig ner och tittar på radion och vändar och vrider på huvudet och lyssnar till låten är slut. Snacka om att denna Jacki är mammas tös, nu har vi samma musiksmak också. Nu kan hon väl hitta på hur mycke bus somhelst och jag ser mellan fingrarna, med den musiksmaken hon har. Ja vi förstår varandra

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards