~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Gerty - 24 september 2008 16:55

Nu är vi hemma igen och Jacki mår bättre tempen har börjat sjunka, så nu håller vi tummarna att allt blir bra. Jag hade bytt foder så troligtvis var det en allergi hon drabbats av, hon var pigg och glad när vi kom till vetrinären, och hon tyckte att hon var i god kondition. Jag fick recept med annan medicin om tempen skulle stiga igen, så nu käns det bra. Jag har en vetrinär som är guld värd

Av Gerty - 24 september 2008 12:55

Har inte haft tid med datan, för Jacki har varit sjuk jag skall åka till vetrinären i dag, hon har ont i öronen och har feber det lilla livet, så nu skall hon få lite medicin, så hoppas vi att allt skall bli bra. Jag är nog väldigt barnslig men när mina djur blir sjuka då står värden stilla, då kan jag inte koncentrera mig på något annat

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards