~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Gerty - 15 september 2008 20:57









Har blivit utmanad av: Agge och Lillis


5 saker i min frys


Köttfärs, korv, bröd, grönsaker, kakor


5 saker i min garderob


Byxor kjolar tunikor skor stövlar


5 saker i mitt badrumskåp


Smink tandkräm deodorant parfym topz


Du som känner dig utmanad kopiera texten till din egen blogg

Av Gerty - 15 september 2008 12:08

Den här jeansjackan köpte jag förra året, jag fick för mig att jag ville ha en vit jeansjacka så jag åkte och kollade, och hittade en men tyckte att den var för dyr, så när det blev rea kollade jag igen, fortfarande snål, veckan efter tog jag en tur igen, då var det halva priset på reapriset, fans en i min storlek, dååå slog jag till. Det var ju höst så jackan blev inte använd utan hängdes in i garderoben med prislappen på, jag har en förmåga att inte ta bort prislappen förän jag skall använda plagget.Så då för ett par veckor sedan när vi skulle till Lilla Edet på festival, då tänkte jag att nu skall jag tuffa till mig lite, så det blev vita byxor, svart t-shirt med Elivis på och min vita jeansjacka, ryckte bort prislappen, och sa till Janne där finns väll ingen lapp där bak nej det fans där inte. Sedan på kvällen när vi kom hem slängde jag jackan över en stol, jag hade bråttom för hundarna skulle rastas, jackan hängde över stolen den blev hängande någon dag,när jag skulle ta och hänga in jackan vad ser jag då en stor röd prislapp hängde under armen, så ni kan ju tänka hur det har sett ut varje gång jag böjde mig över bordet så syntes ju denna lapp. Det var ju tur att Janne var med annars kunde ju folk tängt att där är en som gör ett sista försök, och kolla hon kör med X-pris. Ja sådet kan bli

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards