~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Blommor& Blad

Av Gerty - 21 augusti 2008 17:14

Nu känns det som hösten nalkas, men fortfarande blommar mina Krasse och Begoner, och några har börjat blomma nu, jag sådde lite sent

 
 
lillis

lillis

21 augusti 2008 18:16

Vilka vackra blommor du har
Önskar dig en bra kväll

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

21 augusti 2008 19:02

Jaha du har din krasse kvar ser jag, jag har rivit upp min för den började blir för stor o så började den att bli gul på bladen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 augusti 2008 19:27

Tror att blommorna får ny energi bara solen kommer tillbaka och värmer lite mera. Mina rabatter tog jag en vända i dag, plockade bort vissna blommor och det blev inte många kvar på varje. Som den sanna optimist jag är så tror jag att dom kommer en dag med ny uppsättning blommor när tiden är inne :-) En härlig spaljé du har till Luktärterna och krassen. Den röda Begonian hade en fin färg, även den rosa (fastnade för den röda.)
Ha en fin kväll !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

22 augusti 2008 10:35

Vad fin din Krasse är, vad är det för sorts Begonia den där röda du har verkligen fin. Visst märks det hösten kommer med stormsteg.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

23 augusti 2008 00:29

Krasse är mycket tacksamt att så, för den brukar alltid blomma så villigt. Men i år så glömde jag att så krassen, så jag fick bli utan dessa vackra blommor. Härliga krukor med prunkande krasse du har.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards