~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Gerty - 18 augusti 2008 14:42

I dag fick jag en familjebibel på posten(postordekatalog)så nu har jag suttit och drägglat det fans så mycke snygga kläder, för att inte prata om skorna, då gick ögonen runt i skallen på mig. Men när skulle jag ha dessa snygga kläder med det jag håller på med, med djur runt benen hela dagarna, så jag får nog hålla mig till dom gammla byxorna. Tänk om jag kom ut i hundhagen med glitterbyxor på och hundarna inte fick hälsa eller om jag skulle byta om till middagen då skulle väl både hundarna och gubben säga nu har kärringen blivit knäpp. Det att jag fortfarande är så farcinerad av postorder sitter i sedan jag var liten, på den där  lilla Ön jag är uppväxt fans ju bara handelsbod och 2små manufaktur affärer, så när katalogerna kom var det rena rama julafton att sitta och titta på all granlåt. Efter som jag var enda dottern och yngst var jag nog lite bortskämd, så jag gjorde ett litet kryss på dom kläderna jag tyckte om, och när mamma beställde viste hon ju vad jag ville ha. Tänk det höll mamma på med även sedan jag blev vuxen och jobbade och hade egna pengar. Jag var bortskämd!!!!!!

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards