~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 26 juli 2008

Födelsedag

Av Gerty - 26 juli 2008 08:26


Ja så idag blir jag 1 år yngre igen, tackar för dessa storslagna gåvorna !
1000 tack även till alla som grattat mig i kommentarerna, det värmer :D


Detta fina kort har jag fått från Ruth, du vet verkligen hur du skall glädja mig.

TACK så mycket !



 Så här skrev min vän Cina! Tusen tack vännen !


Ett fyrfalldigt leve hurra hurra hurra hurra!!!!
Grattis på födelsedagen och njut av dagen idag för den kommer inte igen!


Hoppas du får den dag som du så väl behöver och får koppla av till någon sång av Christer eller Alf!

Kramen min älskade bloggvän!!!


 
 
Ruth

Ruth

26 juli 2008 10:01

Grattis på födelsedagen min kära vän, hittade ingen bättre present för dig som redan har allt, en träff med Christer tror jag skulle varit dagens höjdpunkt så den bjuder jag dig på av hela mitt hjärta.


Min vän så underbar och fin dagen idag är bara din. Njut den från morgon till aftonstund,ät av tårtan så stor och rund och lyssna till rösten som kommer från mig.
Jag utropar ett fyrfaldigt LEVE för dig!
Hipp, hipp, hipp, hipp Hurrraaaaa !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

26 juli 2008 10:35

Medresenärskan sjunger ;-)) (harkel)
Ja må hon leva, ja, må hon leva, ja, må hon leva uti hundrade år !!!!!

Hoppas du får en fin dag och vet du, tänk bara på dig själv och känn hur viktig du är ... här och nu och alltid!!!
Fin present du fått av vännen Ruth. Hon kan hon och vet vad som passar !!!
Kram på födelsedagn från gamla Medresenärskan

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 juli 2008 11:27

Ett fyrfalldigt leve hurra hurra hurra hurra!!!!

Grattis på födelsedagen och njut av dagen idag för den kommer inte igen!

Hoppas du får den dag som du så väl behöver och får koppla av till någon sång aav Christer eller Alf!

Kramen min älskade bloggvän!!!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ann-charlott

Ann-charlott

26 juli 2008 11:37

Hejsan. Kommer in från Ruths blog och självklart Vill jag också gratta dig på din dag. Hoppas du gör den till dig och att den blir fin. Ha en fin helg. Kram Ann-charlott

http://oakenwood.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

26 juli 2008 13:53

Ber att få grattulera uppå fölsedán din!
med en enkel tulipan uppå bemärkelseda´n.
Kram och ha en hjärtans bra dag från Yvonne.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

26 juli 2008 14:13

Ett stort Grattis på din dag
Kram och ha en bra dag

http://danslillis.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

26 juli 2008 15:15

Hej vännen min!
Det var någon som viskade att det var din stora dag ida :). Kilar därför i all hast in för att önska dig en riktigt fin dag, å visst blir vi bara 1 år yngre för vart år :)

HIPP HIPP HURRA FÖR GERTY PÅ HENNES EGNA DAG :)
Kram kram Bettan,

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
LottaM

LottaM

26 juli 2008 16:04

Kommer från Ruth´s blogg och hon uppmanar att gå in och gratulera jubilaren på hennes stora dag.
Hipp, hipp hurra GRATTIS
ha en underbar dag

http://resagenomlivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Hans,Elisabeth

26 juli 2008 16:56

Hej gerty! ett jættstort grattis till dig från mig och pappa.
Ha en bra dag. Hælsa Janne
Hælsningar från Hans och Elisabeth.

 
Marianne

Marianne

26 juli 2008 22:51

Ett stort grattis på födelsedagen. Hipp hipp Hurra.
Kram
Marianne

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
margus

margus

30 juli 2008 19:56

Ojdå, man har missat en bemärkelsedag. Så fina presenter du fått! Får gratta i efterhand och hoppas på en god fortsättning.

http://margus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards