~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Gerty - 15 juni 2008 21:16

Tack Ruth för sången, det märks att vi känner varandra väl du vet vad jag vill höra. Den sången handlar ju om Elvira Madigan, jag hade ju en Elvira M en gång i tiden, som stod mitt hjärta nära, det var en bernertik som jag behöll i min första kull. Alla sa att hon var så ful, men för mig var hon värd sin vikt i guld, ok på utsidan var hon kanske en som bara en mor kan älska, men insidan var gudagod. Så när jag hör denna sång tänker jag på min goa Elvira, hon fick en kull valpar 4 jättefina tikar och var en bra mamma, tyvär så blev hon inte så gammal. Tänk så många goa kompisar vi har haft som har vandrat övre regnbågensbro, och vilka härliga minnen dom lämnat efter sig

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards