~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under maj 2008

Av Gerty - 7 maj 2008 11:22

I dag är det åter en härlig varm dag, så nu åkte shortsen på, oj, oj så bländad jag blev, t.o.m fågelsången tysnade när dom fick se mina vita spiror,men det är smällar man får ta. Nu har vi en överaskning kvar idag till min man, skriver om det imorgon. Sedan är det färdigt med allt firande, och vi kan återvända till verkligheten.

Av Gerty - 6 maj 2008 11:32

Idag är det den stora dagen för min man. Nu har vi allt slit bakom oss, vi har jobbat färdigt för våran del. Barnen är vuxna. Så nu hoppas vi att vi skall få många fina år framöver och njuta av livet. Smörgåstårtorna är färdiga så om det är någon som knakar på så fins det mat.

Nu får ni alla ha en bra dag

Av Gerty - 5 maj 2008 09:25

Har inte haft så mycke tid att sitta vid datorn,det har varit kalas och hela familjen har varit hemma.Idag fyller ett av mina barnbarn Emil 12år och imorgon fyller min man år,då blir han statsanstäld.Så nu blir det städning och så skall jag göra smörgåstårtor ifall det kommer någon man vet aldrig .Det skulle ju va snopet om det knackade på dörren,och jag bara hadde torra skorpor att bjuda på.

Av Gerty - 3 maj 2008 18:45

Idag har vi haft en hel dag med våra barn och barnbarn. Fint väder, partytältet på plats, god mat och härliga skratt. Två av barnbarnen kom igår för dom skulle vara med och göra tårtor så här var det full rulle hela kvällen. Även ett av mina dagbarn från för kom med sin lilla bebis, som jag har blivit plastmormor till. Nu har alla åkt, så nu är det tyst i stugan. Så nu får väl jag och gubben sitta och titta på varandra.

Av Gerty - 2 maj 2008 11:31

I går han jag inte blogga,vi var utbjudna till Fars Hatt på 3 rätters meny av några vänner,det var jätte god mat ,tänk att slippa stå vid spisen en dag.Här hemma hadde vi hundvakt så vi kunde bara åka iväg och slappa,det kändes bra.Men idag är det full rulle igen vi skall ha kalas för familjen i morgon,så nu är det till att förbereda maten,och i eftermiddag kommer det barn och barnbarn så då blir det full rulle

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards